ვმკ ტიპის მატარებლების სამუხრუჭე სისტემა პნევმატურია და მას დაჭირხნული ჰაერის სჭირდება, დაზიანებული АБК 0.65 კომპრესორები მიუწვდომელია ჩვენი ბაზრისთვის, რის გამოც მივიღეთ გადაწყვეტილება ადგილზე გვეწარმოებინა მატარებლის სამუხრუჭე სისტემა.
გამოვიყენეთ არსებული კორპუსი და მასში ROTORCOM -ის (გერმანია) ბლოკი ჩავსვით, დავუკავშირეთ ელექტრო ძრავს და მართვის პანელით ვმართეთ. შედეგი მიღწერულია, 9 წელია 6 ცალი კომპრესორი შეუფერხებლად მუშაობს, და უტარდება გეგმიური სერვისი.